Ev / Blog / Borderlands 3 Zane: Beceri Ağacı Rehberi
Borderlands 3 Zane

Borderlands 3 Zane: Beceri Ağacı Rehberi

Uzun süredir beklenen Borderlands 3‘ün çıkış tarihi git gide yaklaşırken ve karakterler hakkında daha çok şey öğrenme fırsatı yakalarken ilk oynayışınızda hangi Vault Hunter’ın becerilerine güveneceğinize karar vermek zor olabilir. Ayrıca, hangi skillini, nasıl kullanacağınızı düşünmek de cabası. Bu sebeple sizlere mükemmel Vault Hunter diziliminiz için oluşturabileceğiniz beceri ağacında rehberlik etmek bize kalıyor. İşte en tehlikeli Zane operatörünüzü oluşturmanız için küçük bir Zane Beceri Ağacı rehberi.

Borderlands 2‘den tanıdığımız ve karşımıza bir Boss olarak çıkan Captain Flytn‘in kardeşi Zane hem kişiliği, hem görünüşü, hem de çeşitli işleri halledebilmesi ile öne çıkıyor. Örnek olarak ‘temizlikçi’lik, ‘imha edici’lik ve ‘tesisatçı’lık yapan Zane, İsviçre çakısı gibi bir operatör diyebiliriz. Beceri ağacı da buna benzer şekilde çeşitli ve kesinlikle en az bir kez Zane‘i denemenizi istemenize yetecek kadar eğlenceli. Ayrıca Zane‘in özel dizilimi aynı anda iki farklı Aksiyon Becerisi’ni kullanmaya olanak tanıdığından eminiz ki kolayca birçok oyuncunun favorisi olacaktır.

Hitman

Zane Beceri Ağacı

Beceriler:

  • SNTNL: Bu aksiyon becerisi savaş alanına, makineli tüfekleriyle düşmanların üzerine ateş eden bir drone yollar. Bu beceri etkinken El Bombası veya Aksiyon Becerisi butonuna basarsanız SNTNL nişangahınızda kim varsa ona ateş eder.
  • Violent Speed: Bir düşmanı öldürmek Zane’e arttırılmış hareket hızı sağlar. Bu beceri beş kez yükseltilebilir.
  • Cold Bore: Bu beceriyi geliştirmek Zane’in silah değiştirme hızını arttırır. Silah değiştirdikten sonraki vuruş bonus Cyro hasarı verir ve bu beceri beş kez yükseltilebilir.
  • Violent Momentum: Zane’in silah hasarı o hareket ettikçe artar. Ne kadar hızlı hareket ederse o kadar fazla hasar verir. Bu beceri beş kez yükseltilebilir.
  • Cool Hand: Şarjör değiştirme hızını arttırır. Ayrıca bir düşmanı öldürmek Zane’e fazladan şarjör değiştirme hızı verir. Bu beceri beş kez yükseltilebilir.
  • Drone Delivery: SNTNL, kullanılan moda göre, ara ara bedava el bombası düşürür.
  • Salvation: Bir düşmanı öldürmenin ardından Zane birkaç saniyeliğine Can Çalma kazanır. Bu beceri beş kez yükseltilebilir.
  • Death Follows Close: Zane’in bütün becerileri fazladan etki ve süre kazanır.
  • Violent Violence: Bir düşmanı öldürmek Zane’in silahlarına birkaç saniyeliğine arttırılmış ateş hızı verir. Bu beceri beş kez yükseltilebilir.
  • Playing Dirty: Bir düşmanı öldürdükten sonra, Zane’in sonraki beş vuruşunun fazladan mermi ateş etme ihtimali vardır. Bu beceri beş kez yükseltilebilir.
  • Good Misfortune: Bir düşmanı öldürmek Zane’in Aksiyon Becerisi süresini arttırır. Fakat dikkatli olun, bu becerinin ‘azaltıcı dönüşleri’ vardır. Bu beceri üç kez yükseltilebilir.
  • Seein’ Red: Bir aksiyon becerisini etkinleştirmek Zane’in bütün Kill Skill’lerini aktifleştirir.

Eklentiler:

  • Winter’s Drone: SNTNL’in hasarını Cryo hasarına çevirir.
  • Bad Dose: SNTNL ara sıra Zane’in hareket ve ateş hızını arttıran, bu sırada düşmanların hareket ve ateş hızını azaltan bir ışın ateşleyecektir.
  • Boomsday: SNTNL birincil silahları arasına makineli tüfekleriyle ateş etmesinin yanında roket de fırlatabileceği bir roket atıcı yerleştirir.
  • Static Field: SNTNL yakındaki düşmanların kalkanlarını emen ve Zane’in kalkanını yenileyen bir şok ışını gönderen statik alan yaratır.
  • Almighty Ordinance: SNTNL aktifken Aksiyon Becerisi veya El Bombası tuşuna basılı tutarak hedef bir alan seçin. Drone bu hedefe füzelerle yaylım ateşi açacak ve eğer bir düşman öldürülürse bu beceri yenilenecektir.

Under Cover

Zane Beceri Ağacı

Beceriler:

  • Barrier: Zane mermileri bloklayabilen bir bariyer açar. Zane ve takımdakiler bariyerin içinden ateş edebilir, bariyerin içinden ateşledikleri mermiler fazladan hasar verir. Aksiyon Becerisi veya El Bombası tuşuna basarak bariyer taşınabilir fakat büyüklüğü ve verilen bonusları azalır.
  • Adrenaline: Zane’in kalkanının doluluğuna göre Aksiyon Becerisi yenilenme süresi azalır. Bu beceri beş kez yükseltilebilir.
  • Hearty Stock: Zane’in maksimum kalkan kapasitesini arttırır. Bu beceri üç kez yükseltilebilir.
  • Ready for Action: Kalkan yenilenme hızını arttırırken yenilenme gecikmesini azaltır. Bu beceri beş kez yükseltilebilir.
  • Brainfreeze: Bir kritik vuruş, hasar yiyen düşmanın hareket hızını azaltabilir. Bu beceri beş kez yükseltilebilir.
  • Stiff Upper Lip: Zane hasar aldığında, aldığı hasar tipine karşı dayanıklılık kazanır. Bu beceri üç kez yükseltilebilir.
  • Rise to the Occasion: Zane can yenilenmesi kazanır. Kalkanları ne kadar az ise o kadar hızlı iyileşir. Bu beceri beş kez yükseltilebilir.
  • Confident Competence: Zane’in kalkanları aktifken silah hasarı ve isabeti artar.
  • Really Expensive Jacket: Element hasarlarının Zane üzerinde bıraktığı etkilerin süresi azalır.
  • Best Served Cold: Düşmanları öldürmek yakındakilere hasar verecek bir Cryo Nova oluşturur. Bu beceri beş kez yükseltilebilir.
  • Futility Belt: Zane normal hasarlara karşı dayanıklılık kazanır, ayrıca bir düşmanı öldürdüğünde ona çarpan bütün Element hasarlarını normal hasara çevirir.
  • Refreshment: Zane donmuş bir düşmana hasar verdiğinde, verdiği hasarın bir kısmını can olarak geri alır. Bu beceri üç kez yükseltilebilir.
  • Calm, Cool, Collected: Bir düşmanı dondurmak Zane’in kalkan yenilenmesini anında başlatır. Kalkan doluysa, canının bir kısmı yenilenir. Canı doluysa, bütün Aksiyon Becerileri’nin yenilenme süresi dolar.
  • Nerves of Steel: Zane arttırılmış isabet ve tutuş kazanır. Kalkanı ne kadar uzun süre dolu kalırsa, bonus da o kadar fazla olur. Bu beceri üç kez yükseltilebilir.
  • Distributed Denial: Zane’in bariyeri giymekte olduğu kalkan modunun efektlerini alır ve bu efektler yakındaki bütün takım arkadaşlarına etki eder, fakat Zane’in bonuslarını azaltır.

Eklentiler:

  • Charged Relay: Zane veya bir takım arkadaşı bariyere dokunduğunda birkaç saniyeliğine arttırılmış ateş ve hareket hızı kazanır.
  • Nanites or Some Shite: Zane ve takım arkadaşları bariyerin yakınındayken can yenilenmesi, arttırılmış şarjör değiştirme hızı ve azaltılmış kalkan yenilenme gecikmesi kazanırlar.
  • Redistribution: Zane ve takım arkadaşları bariyerin yanındayken, bariyerin hasar almasından birkaç saniye sonra arttırılmış silah hasarı kazanırlar.
  • All-rounder: Zane’in bariyeri bir kubbeye dönüşerek her yönü savunur.
  • Deterrence Field: Bariyere dokunan düşmanlar elektrik hasarı alır ve sendelemeye başlar.

Doubled Agent

Zane Beceri Ağacı

Beceriler:

  • Digi-Clone: Düşmanların dikkatini çekecek bir Zane klonu oluşturur. Zane, Digi-Clone aktifken Aksiyon Becerisi veya El Bombası tuşuna basarak klonu ile yer değiştirebilir.
  • Synchronicity: Zane, bir ya da daha fazla aksiyon becerisi etkin olduğunda her aktif beceri için fazladan silah hasarı kazanır. Bu beceri beş kez yükseltilebilir.
  • Praemunitus: Zane ve Digi-Clone’u arttırılmış şarjör büyüklüğü kazanır. Bu beceri üç kez yükseltilebilir.
  • Borrowed Time: Zane her aksiyon becerisi için fazladan Aksiyon Beceri Süresi kazanır. Bu beceri beş kez yükseltilebilir.
  • Donnybrook: Zane bir düşmanı öldürdüğünde kendisi ve Digi-Clone’u birkaç saniyeliğine arttırılmış silah hasarı ve can yenilenmesi kazanır. Bu beceri beş kez yükseltilebilir.
  • Fractal Frags: Digi-Clone, aktifleştiğinde Zane’in el bombası modunun bir kopyasını fırlatır. Digi-Clone ölürse bedava bir el bombası düşürür.
  • Duct Tape Mod: Zane’in silahındaki ilk merminin bir bomba fırlatma ihtimali vardır. Bu beceri beş kez yükseltilebilir.
  • Quick Breather: Zane, Digi-Clone ile yer değiştirdiğinde kalkanı hızla yenilenmeye başlar.
  • Pocket Full of Grenades: Bir düşmanı öldürdükten sonra Zane, birkaç saniyeliğine el bombası yenileme kazanır. Bu beceri üç kez yükseltilebilir.
  • Old-U: Fight for Your Life durumundayken Aksiyon Becerisi veya El Bombası butonuna basmak aktif Digi-Clone’u yok ederek Second Wind kazandırır.
  • Supersonic Man: Zane’in bir ya da daha fazla aksiyon becerisi aktif ise, aktif olan her beceri için arttırılmış hareket hızı kazanır. Bu beceri üç kez yükseltilebilir.
  • Like a Ghost: Zane ve Digi-Clone mermileri atlatma şansı kazanır. Bir Aksiyon Becerisi aktif ise bu ihtimal artar. Bu beceri üç kez yükseltilebilir.
  • Boom. Enhance: Bir Digi-Clone oluşturmak üç adete kadar el bombası harcar. Harcanan her el bombası için Digi-Clone arttırılmış silah hasarı, maksimum can, ateş hızı ve şarjör değiştirme hızı kazanır.
  • Trick of the Light: Zane kendisini hedef almayan düşmanlara bonus şok hasarı verir. Bu beceri üç kez yükseltilebilir.
  • Double Barrel: Digi-Clone Zane ile aynı silahı kullanır. Klon ile yer değiştirmek ikisinin de silah hasarını arttırır.

Eklentiler:

  • Binary System: Zane klonu ile yer değiştirdiğinde ikisinin de etrafında Cyro Nova oluşur.
  • Schadenfreude: Zane’in kalkanı, Digi-Clone’un aldığı hasarın bir kısmıyla yenilenir.
  • Doppelbanger: Aksiyon Becerisi veya El Bombası tuşuna basılı tutmak becerinin erkenden bitmesine sebep olarak Digi-Clone’u etrafına ateş hasarı verecek şekilde patlatır.
  • Which One’s Real? Zane Digi-Clone ile yer değiştirdiğinde düşmanlar klonu hedef alabilir.
  • Digital Distribution: Eğer Zane, Digi-Clone aktifken can hasarı alırsa, hasarın bir kısmı klona geçer.

Zane’in neredeyse bütün rolleri mükemmel bir şekilde üstlenebildiği bu beceri ağacında seçim yapmak zor olsa da şimdiden planlamanızı yaparak piyasaya sürüldüğünde oyuna hazır bir şekilde hızlıca giriş yapabilirsiniz. Seçimlerinizin nasıl görüneceğini test etmek isterseniz buradan interaktif Zane beceri ağacı sitesine ulaşabilir, Zane’in becerilerini oyun içinde görmek isterseniz bu videoyu izleyebilirsiniz.

Dizi, sinema ve oyun dünyasındaki tüm gelişmelerden haberdar olmak için Instagram ve Twitter üzerinden bizleri takip edebilirsiniz.

Hakkında Dilara Yıldırım

6 yaşından beri ailesi sayesinde video oyunlarıyla iç içe büyümüş, şimdi de 17 yaşına gelmiş fakat hala oyun dünyasına olan bağlılığını korumuş, basit hayalleri olan basit bir öğrenciyim.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir