Ev / Blog (page 3)

Blog

İnteraktif Oyun Yapmaya Çalışan Firmalar

Sevgili oyuncular, biliyorsunuz ki bu senenin en iyi oyunlarından olan Detroit Become Human oldukça başarılı bir iş çıkardı. Oyunun en çok dikkat çektiği taraf ise kuşkusuz içerdiği özgürlüktü. Peki firmalar bu tarz oyunları nasıl yapıyorlar? Quantic Dream bu yıl gerçekten başarılı bir iş çıkardı. Detroit neredeyse tamamen oyuncunun eline bırakılmış “Al …

Devamını Oku

Ücretli Bir Kart Oyunu Çıksa Fena mı Olur?

Bir süredir arkadaşlarımızla aramızda konuştuğumuz bir konuyu, sitenin bloguna da aktarmak istedim. Hemfikir insanlar toplanın da imza kampanyası falan başlatalım. Konuya başlamak için en uygun nokta tahmin edersiniz ki HearthStone’dur. Birçok oyuncu ikinci kart oyununun ismini bile veremez diye tahmin ediyorum, meraklıları ayrı tabii. Fakat HearthStone ana mantıkta iyi oynaması …

Devamını Oku

Humble Bundle’da İstemediğiniz Kuruma Bağış Yapmayın

Hiç farkında olmadan bir Hristiyan misyoner derneğine, ufacık bir kasabanın temizlik derneğine bağış yapıyor olabilirsiniz. Bildiğiniz üzere Humble Bundle, bağış sistemi üzerine kurulmuş bir oluşum. Her satın alımda kendisine ufak bir bahşiş, ürünü tedarik edene ufak bir pay kestikten sonra ödemeleri hayır kurumlarına göndermekte. ‘Pay What You Want‘ dedikleri sistem …

Devamını Oku

Kutulu Oyun Tercih Etmek Ne Kadar Mantıklı?

Sevgili konsol oyuncuları! Biliyorsunuz ki Plastation 4 ve Xbox One oyunlarını kutulu oyun almayı sevenlerin şikayetçi olduğu bir şey var. Çoğu kutunun  içeriği bomboş! Evet aslında şikayetçi olduğum konu çoğunuza göre boş gelebilir ama benim çok üzüldüğüm konudur. Şundan eminim ki aranızda benim gibi bu tarz ince şeylere takanlar vardır. …

Devamını Oku

Neden Farklı Konularda Yazı Yazıyoruz?

Oyungg neden sadece oyun yazmıyor? Neden Teknoloji, Dizi-Film, Kitaplar üzerine de yazılar yazıyoruz? Bu başlığı yazmamıza vesile olan ve bizi eleştiren arkadaşlara teşekkürler öncelikle. Yeri geliyor kendi ekibimizden, tanıdığımız yüzlerden dahi alabiliyoruz bu eleştiriyi. Bu nedenle de kendimizi bir kere izah edelim, bu eleştiri ile karşılaştığımızda verebileceğimiz bilgilerden oluşan bir …

Devamını Oku

Netflix’teki En Çakma Dizi: Elite

Heves ediyor, sınavların sonrasında bir diziye başlayayım diyorsun. Bayağı bayağı çakma çıkıyor. 2018’in en çok konuşulan dizisi muhtemelen La Casa de Papel olmuştur, başarılı da bir diziydi zaten. Gerçi gönül isterdi ki Westworld’den daha çok konuşalım ama olsun, bununla da yetiniriz dert değil. Neyse izleyenler Rio ve Denver’i hatırlayacaktır. İkisini …

Devamını Oku

Artık Açık Dünya Oyunu Görmek İstemiyoruz!

Merhaba sevgili oyuncular! Biliyorsunuz ki son zamanlarda açık dünya  oyunları sürekli artıyor. Herkes bir açık dünya sevdasına kaptırmış gidiyor. Sıktı artık abi! Ya kardeşim yap ama hobi olarak yap. Hadi oyunu açık dünya  yapıyorsun, be vicdansız neden işi eline yüzüne bulaştırıyorsun?  Açık Dünya Canlılığı Yani sevgili arkadaşlar, burada demek istediğim şey aslında yeni açık dünya oyunlarındaki …

Devamını Oku

Oyunlar ve Distopyalar

Distopya Nedir?   Distopya; kültürün, bireyin, hukukun, adaletin ve çağdaş bir ortamın temellerini oluşturan her değerin yozlaştığı bir dünyadır. Distopyalar bir felaketten sonra oluşabilirler. Ya da insan toplumundaki herhangi bir etkenin aşırıya kaçması, distopik bir dünyanın oluşumuna yol açabilir. Peki edebiyatta ve sinemada kendine oldukça fazla yer edinen distopya konsepti, …

Devamını Oku